Toimitusehdot

Tilaukset toimitetaan asiakkaalle Postin välityksellä. Normaali toimitusaika on noin 3-5 arkipäivää.  

Toimitustapa

Tuotteet toimitetaan pakattuna postitse. Saat lähetyksestä saapumisiloituksen, kun lähetys on noudettavissa postista.

Jos tuotetta ei ole haettu postista ja tuote palautuu takaisin myyjälle, asiakas halutessaan tuotteen itselleen on velvollinen maksamaan postituksesta aiheutuneet lisäkulut 13 euroa.

Palautusoikeus

Sisustustarrat tehdään aina tilauksen perusteella, ja siksi tilaus on sitova. Mikäli tuote on viallinen, asiakkailla on Suomen kuluttajasuojalain mukainen palautusoikeus. Tarkasta noudettaessa paketin kunto ja mahdolliset vauriot. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa, on asiakkaan tehtävä vahinkoilmoitus viipymättä postikonttoriin ja otettava yhteys myyjään uuden tuotteen toimittamisesta sopimiseksi.  Laadukkaan siirtokalvon kiinnityspinta on erittäin heikkoliimaista, joka helpottaa selvästi asennusta. Tarran valmistuksen jälkeen siirtokalvon liima alkaa kuitenkin kuivua, ja on kiinnitettävissä noin kuukauden ajan valmistuksesta. Itse tarra oikein asennettuna pysyy kiinnitettävässä pinnassa vuosia.  

Tilaustuotteet otetaan palautuksina vastaan ainoastaan, mikäli niissä on valmistusvirhe. Rajallisen asennusajan vuoksi tarrat tehdään aina tilauksen jälkeen eikä niitä voi uudelleen myydä. Reklamaatioaika on 14 päivää tuotteen noudosta. Mahdollisista palautuksista on aina sovittava myyjän kanssa etukäteen.

Jos tuotetta ei ole haettu postista ja tuote palautuu takaisin myyjälle, asiakas halutessaan tuotteen itselleen on velvollinen maksamaan kaikki postituksesta aiheutuneet lisäkulut, yhteensä 13 euroa. Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole peruutus, vaan ostaja on velvollinen maksamaan tilaamansa tuotteen. Jos tilaaja ei ole saanut saapumisilmoitusta lähetyksestä, tulee hänen ottaa yhteyttä Itellaan.

Maksaminen

Paytrail on sinulle turvallinen maksutapa. Heillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Paytrail Oyj:n (y-tunnus 2122839-7) ylläpitämä, ja se on osa Nets-perhettä.

Paytrail-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Jos tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Paytrail Oyj, olemme välittäneet maksusi.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Jos haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan osoitteeseen myynti@turvamerkki.fi.

 

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Paytrail Oyj, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.

Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella, eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.




Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa.

Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa. Apple Pay on Apple-laitteessa toimiva palvelu, jolla voi maksaa ostoksia laitteeseen liitetyltä maksukortilta.

 

Jos olet kuluttaja, sinulla on myös kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus. Huomaathan, että palautusoikeus ei koske kaikkia tuotteita ja palveluja, kuten esimerkiksi lentomatkoja, tiettynä ajankohtana tarjottavia vapaa-ajanpalveluja taivaatimustesi mukaan valmistettuja tai muunneltuja tavaroita.

Kun valitset maksutavaksi laskun, Klarna maksaa ostohetkellä tilauksen hinnan verkkokaupalle, ja oikeus saatavaan siirtyy Klarnalle. Jos maksu myöhästyy, Klarna veloittaa muistutusmaksun 5,00 € ja viivästyskorkoa korkolain mukaan.

Klarna tarkistaa ostohetkellä tilaajan luottokelpoisuuden, mikä joissain tapauksissa voi tarkoittaa myös luottotietojen tarkistamista.

Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti. Klarna käyttää henkilötietoja asiakasanalyysien tekemiseen, henkilön tunnistamiseen, luottokelpoisuusarviointiin ja markkinointitarkoituksiin. Henkilötunnusta käytetään kuluttajan asiakasnumerona asiakashallinnollisista syistä.